loading...
بانوی احساس
r بازدید : 7 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگاه همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد می آید و انگار تویی می گذری

.

.

.

.

.

.

چه کسی می داند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی؟ چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟ پیله ات را بگشا ، تو به اندازه یک پروانه زیبایی

.

.

.

اگه دنیا رو بهم بدن که بی خیال تو بشم ، تو رو میگیرم و بی خیال دنیا میشم .

.

.

.

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس

.

.

.

کوزه در دست پیش می آید
یک نفر مست پیش می آید
عاشقی جرم نیست ای مردم
اتفاقی است پیش می آید

.

.

.

خوشبخت ترین و سعادتمندترین آدم روی زمین تو نیستی! اونیه که تو رو داره

.

.

.

کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن، فقط یک لبخنده ولی تو نیشتو ببند!
چون من بدون لبخند هم دوستت دارم…

.

.

.

من آمده ام که با تو راهی بشوم
آنی که تو از دلم بخواهی بشوم
دریا بغلم کن، بغلم کن دریا
می‌خواهم از این به بعد ماهی بشوم

.

.

.

بخند ای عشق، ای امید فردا، که من خندیدنت را دوست دارم
به باغ خاطرم هر روز و هر شب، تو را تنهای تنها، دوست دارم

 .

.

.

.

.

.

فـرهاد می دانست
صـد سـال نمی تـواند کـوه را بـکنـد
فـقـط می خـواسـت یـک بـار
اسمـش را بـا شـیرین بیـاورند!

.

.

.

گل اگر خار نداشت
دل اگر بی غم بود
اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود
زندگی عشق اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود

.

.

.

اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب
اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 214